hétfő, október 09, 2017

@40-es meló

Tegnap nagyon rossz idő lett, ma sem sokkal jobb. Persze ez az edzésben nem tud gátolni. Ma a @40-es golyóval melóztam, a 30-as szám jegyében:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • CP&MP: 15x(1-1), minden percben kezdtem neki, összesen 15-15 CP és 15-15 MP 15 perc alatt
  • Húzódzkodás párhuzamos fogással: 3x(1-2-3-4)x@24, összesen 30 húzonc
  • Lábemelés függeszkedve fej fölé: 3x10
  • Egykezes evezés RT-s golyóval: 3x(10-10), folyamatos meló!
  • Swingek: 12x10, váltogatva a kétkezes és az egykezes végrehajtást
  • CoC1.5: 10-es létra visszafelé, folyamatos meló
  • GridX + nyújtások: 15 perc
Ennyike. Nagy súlyú nyomások alacsony ismétlésszámmal (minden kézcserénél padlóról indítottam, így minden CP valódi felvétel és nyomás volt), majd egy szintén nagy súlyú húzódzkodás, ez utóbbit három 4-es létrába szerveztem. A többi a szokásos. Mivel épp sütött a nap, így még volt lábemelés is. A lihegtetős célú lendítésekben váltogattam a kétkezes és az egykezes végrehajtást. Így  változatosabb volt. Marokerősítővel fejeztem be.

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: