péntek, október 20, 2017

Dupla @32 és Szauna

Még tart a jó idő, így a mai edzés is a szabadban volt. Dupla @32-es nap következett: 
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • Duplagolyós MP + Húzódzkodás párhuzamos fogással (+@12): 8x(6-6), összesen 48 MP és 48 húzonc 25 perc alatt
  • Evezés döntött törzzsel: 3x10, fél perc pihikkel
  • Padlónyomás: 3x10, fél perc pihikkel
  • Szumó elemelés: 3x10, fél perc pihikkel
  • Fekvőtámasz a golyók fülén: 3x10, fél perc pihikkel
  • CoC2: 10-es létra visszafelé, folyamatos meló
  • GridX + nyújtások: 15 perc
Ennyike. A fő rész duplaMP és húzódzkodás. Eredetileg 6x6 volt a cél, de olyan könnyedén ment, hogy 8x6 lett belőle. Minden 3 percben kezdtem neki. A második részben 4 gyakorlatot végeztem, mindből 3x10-es mennyiséggel. Itt a pihenőidőket fél percben szabtam meg, így fogós kis gyakorlatsor lett belőle.
A marokerősítővel fejeztem be. Direkt ballisztika nem volt, mert este még szauna, és nem akartam kipukkantani magam. Az munkarész belefért 55 percbe.

Este szauna, most csak egyedül mentem puciskodni:
  • 1. kör: kristályszauna
  • 2. kör: show jellegű felöntés (ACDC, tűz effekt és fényjáték)
  • 3. kör: termálvizes felöntés (ez brutál forró volt, a mester totál megrakta jéggel a kályhát és legyezett piszkosul)
  • 4. kör: gőz
Az első három kör után a kinti tóban (bő 3 méter mély!) úsztam pár kört, aztán a gyógyvizes medencében punnyadtam egy keveset, majd pihi; a gőz után zuhany és egy hosszabb pihenőt tartottam. Természetesen mindezt meztelenül, egyedül a pihinél csavartam be magam törölközőbe. Itt így megy ez...
Jó sokan voltak: az itteni emberek NINCSENEK elhízva! Elvétve látni egy-két kövér embert. A fiatalok kimondottan soványak (de nem izmosak, sportos testalkatú embert is ritkán lehet látni). Magyarországon ellenben a fiatalok fele már elhízottnak mondható, az idősebbeknél pedig már a sovány ember a ritkaság.
Az én testsúlyom 99,5 kg volt. Kivagyok pattintva, mint egy görög szobor :-)

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: