hétfő, október 16, 2017

Dupla @32

A szombati túra érezhető izomlázat hozott a combjaimban. Érdekes, Bettinek a vádlijában is nagyon erős izomláz van, nekem csak a combokban. Köszönhető ez annak, hogy az utolsó 150-200 méteres emelkedőt (már közvetlenül a Gamskarkogel alatt) én toronyiránt tettem meg, míg az út kb. hatszor hosszabban cikk-cakkban ért fel. Ezt rövidítettem le, és bizony elég sokat kellett 2-3 lépcsőnyi magasságba fellépni. Ugyanis a fű ilyen magas párkányokba rendeződött. De legalább nem volt hó, mert az úton meg bokáig, néhol térdig ért a hó. Ennek lett az eredménye az izomláz.

Ma a dupla @32-es nap következett. Végig az udvaron edzettem, mert napok óta 18-20 °C van, ragyogóan süt a nap. Szeptemberben meg hetekig 5-8 °C volt, állandó esővel. Szóval a mai meló: 
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • Duplagolyós C&P + Húzódzkodás (párhuzamos fogással) létra: 10-10, 9-9, 8-8, 7-7, 6-6, 5-5, 5-5, 5-5 felosztásban, összesen 55 C&P és 55 húzonc 21 perc alatt
  • Evezés döntött törzzsel + Fekvőtámasz a golyók fülén: 3x(10 + 10)
  • Szumó elemelés + Lábemelés függeszkedve fej fölé: 3x(10 + 10)
  • CoC1.5: 10-es létra visszafelé, folyamatos meló
  • GridX + nyújtások: 15 perc
Ennyike. A fő rész az Euklidész nevű saját találmányom. Elég intenzív meló, kezdődik 10 dupla felvétel és nyomással (itt az egyes ismétlések között nincs golyóletétel, csak ha nem bírom) és 10 húzódzkodással. Aztán 9 C&P és 9 húzonc, majd 8-8, és így tovább. Elvileg 5-4-3-2-1 lenne a vége, de azt összevontam három 5-ös ismétlésbe. 21 perc alatt lettem kész vele. Mivel a testsúlyom 100 kg alatt van, így a felvétel és nyomás volt a szűk keresztmetszet (a 8. fokot például 5+3 felosztásban végeztem), a húzoncokkal nem volt gond. Régebben - amikor 110 kg körül voltam - a húzonncal szenvedtem, a nyomások flottul mentek. Ja, meg 4-5 évvel fiatalabb is voltam :-)
Két gyakorlatpárral folytattam, majd a végén gripper. Bőven belefértem 50 percbe a munkarésszel.

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: