vasárnap, október 29, 2017

@40-es meló

Viharos szél. Itt nagyon ritkán fúj a szél, de most aztán bőven pótolja az elmaradást.
A mai edzés:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • CP&MP: 20x(1-1), minden percben kezdtem neki, összesen 20-20 felvétel és 40-40 nyomás 20 perc alatt
  • Húzódzkodás kötélen: 5x10
  • Padlónyomás + Egykezes evezés golyóval: 3x(10-10 + 10-10)
  • Swingek: 10x15, minden percben kezdtem neki
  • CoC2: 10-es létra visszafelé, folyamatos meló
  • GridX + nyújtások: 15 perc
Ennyike. A mai főfogás nagy súlyú nyomás volt, sok sorozattal, alacsony ismétlésszámmal. Kint kellemetlen hideg eső is esik, így a húzódzkodást minimalizáltam, hogy csak ötször kelljen kimenni a zimankóba. Ezért volt 5x10 köteles húzonc. Amúgy is régen volt már nagyobb ismétlésszámban ez a gyakorlat, mostanság a fogantyún szoktam melózni.
Egy kötelező párossal folytattam, majd egy nagyobb kupac swing. A végén pedig gripper.

Majdnem sikerült beleférnem 60 percbe. Jó kis edzés volt!

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: