szombat, október 07, 2017

Dupla @32

Reggelre majdnem fagypont, délelőtt kellemetlenül hideg eső, a környező hegyekben hó. Ellenben délutánra szépen kisütött a nap. Ma a két @32-es golyóval melóztam, végig a 60-as szám volt a cél:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • Duplagolyós MP létra: 4x(1-2-3-4-5), összesen 20 C&P és 40 MP 20(!) perc alatt
  • Párhuzamos fogású húzódzkodás: 6x10
  • Fekvőtámasz a golyók fülén + Szumó elemelés: 6x(10 + 10)
  • CoC1.5: 10-es létra visszafelé, folyamatos meló
  • GridX + nyújtások: 15 perc
Ennyike. A duplagolyós létrákban 20 perc alatt letudtam a négy 5-ös létrát. Jó kis gyakorlós meló volt, hiszen 20 sorozattal volt meg a 60 ismétlés, de nem mentem 5 ismétlés fölé. Húzódzkodás következett, eredetileg itt súllyal akartam, de elfelejtettem kivinni a felvezető @12-t és a munkasorozatokat adó @24-et, értük menni meg lusta voltam, így aztán 6x10-es húztam. Szép terhelést adott így is.
A befejező gyakorlat egy szuperszett volt, a megszokott fekvőtámasz-renegát és a panelfarmer-szumó elemelés párosokból egy vegyeset végeztem: a fekvőtámaszt raktam egyben az elemeléssel. Bőven elégnek éreztem ezt ma a 60 nyomás és 60 húzódzkodás után.
A hosszútávú fogáserősítéssel fejeztem be. A munkarész belefért 60 percbe. Jó kis intenzív edzés volt, tök jól éreztem magam közben.

Holnap vasárnap. Ha szép idő lesz, akkor egy kis gyalogtúra, ha ronda, akkor pedig felvonózás.

Nincsenek megjegyzések: