péntek, október 13, 2017

@36-os meló

Ma a 36 kg-os golyóval melóztam. Nagyon nem szakítottam meg magam:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • Pincérnyomás létra: 4x(2-3-4), összesen 36-36 nyomás 23 perc alatt
  • Húzódzkodás kötélen: 5x10
  • Swingek: 15x15, összesen 225 lendítés, percenként kezdtem, kétkezes és egykezes vegyesen
  • CoC1.5: 10-es létra visszafelé, folyamatos meló
  • GridX + nyújtások: 15 perc
Ennyike. A pincérben az elmúlt edzésnél 20x(2-2) ismétlés volt 30 perc alatt, ma négy kis létrát toltam 23 perc alatt. Egy nagyobb mennyiségű köteles húzonc követte, majd swingek. Nem erőltettem a dolgot tüdőügyileg, inkább a precíz végrehajtásra ügyeltem, hiszen percenként csak 15 ismétlést végeztem. Igazából öt körre bomlott, csak nem volt külön pihi a körök között, hanem folyamatosan melóztam: 15 kétkezes - 15 bal - 15 jobb, aztán kezdtem elölről.
A „levezetés” természetesen gripper.

Holnap Gamskarkogel (2467 méter). Egy kép a netről, holnap élőben is látjuk:

Nincsenek megjegyzések: