csütörtök, november 02, 2017

@36-os meló és kirándulás

Ma - a felvezető sorozatok után - végig a @36-os golyót használtam és a 12-es szám hatása alatt álltam:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • C&P: 3x(12-12)
  • Egykezes evezés golyóval: 3x(12-12)
  • Padlónyomás: 3x(12-12)
  • Bicepsz kötéllel: 3x12
  • Swingek: 12x15, összesen 180, minden percben kezdtem, kétkezes és egykezes vegyesen
  • Gripperek: 3x(5-5)x(CoC2.5), 3x(10-10)x(CoC2)
  • GridX + nyújtások: 15 perc
Ennyike. Kivételesen kora reggel edzettem. Kint majdnem fagypont volt, így a húzódzkodást kihagytam. Helyette volt a köteles bicepsz. Egy kicsit hasonlít a köteles húzódzkodásra. De csak egy kicsit.
A 12 ismétlés a felvétel és nyomásban erősen lihegtető mennyiség, a bicepszben is fogós. A többiben aránylag teljesíthető. De azért azokban sem sétagalopp.

Napközben kirándulás Hohenwerfenbe:




Holnap péntek és szauna!

Nincsenek megjegyzések: