hétfő, november 13, 2017

Dupla @36

A tegnapi nappal teljes lett az itteni golyókészletem, az összes kettlebell kikerült. Sőt, gyarapodott is egy @20-as golyóval, Betti ezzel szokott reggelente lendíteni, nekem meg jól jön húzódzkodni.
Összesítve a készlet a következő: @12, @20, 2x@24, 2x@32, 2x@36, @40.
Terveim szerint december közepén beköltözöm a helyi edzőterembe, addig ebből kell gazdálkodni. Viszem ezeket is, de ott van még @24 alatt egy rahedli illetve van egy @28-as is.
Ma a két @36-os golyót maceráltam:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • Duplagolyós CPMPMP: 10 sorozat, összesen 30 nyomás, minden 2 percben kezdtem neki
  • Húzódzkodás párhuzamos fogással(+@20): 10x3, összesen 30 húzonc, minden 2 percben
  • Lábemelés függeszkedve fej fölé: 3x10
  • Renegát evezés + Fekvőtámasz a golyók fülén: 3x(10 +10)
  • Panel-farmer + Szumó elemelés: 2x(54 lépcsőfok fel-le + 20), brutális!
  • CoC2: 10-es létra visszafelé, folyamatos meló
  • GridX + nyújtások: 15 perc
Ennyike. Talán fél évvel ezelőtt volt utoljára két @36-os golyó a kezemben, így egy biztonsági kupacot végeztem. Mondjuk az is igaz, hogy az elmúlt 5 hónapban szépen rákészültem, hiszen sok-sok edzés volt a két @24-es golyóval, aztán jött a két @32-es, így nem volt ismeretlen a terep.
A húzódzkodáshoz az új golyót kötöttem fel, ez volt közelebb a parkolóban lévő húzódzkodómhoz, a @24-est messzebbről kellett volna odacipelni. Elég is volt ez a @36-os nyomások után. Amúgy szállingózott a hó, de meg sem éreztem. Olyannyira nem, hogy még 3 sorozat lábemelést is beiktattam. Kicsit hideg volt a gerenda, amin lógtam (felületkezelt vasgerenda), de felszívtam magam hozzá.
Renegát-fekvőtámasz párossal folytattam, majd egy brutális párosítás következett. A panel farmer- szumó elemelés páros már a két @32-es golyóval is Sanyipróbáló, de azért ideje volt itt is továbblépni a két @36-os golyóra. Egy ilyen kör után 160 körül volt a pulzusom, két perc múlva már csak 110. Asszem ez elég jó.
Marokerősítővel fejeztem be, de most csak egy fordított létrát végeztem a CoC2-es gripperrel.

Komoly kis edzést toltam, 80 perc körüli idővel. Sok idő elmegy a húzódzkodás helyszínének megközelítésével, az eszközök odacipelésével (fogantyúk, @12, @20, öv, törölköző, felsőruházat, stb.), de végül is belefér.

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: