hétfő, november 06, 2017

@40 és hótolás

Ma leesett az első hó. Hajnalban kezdte és azóta abba sem hagyta. Olyan 15-20 cm esett eddig a faluban (szerencsére enyhe az idő, olvad is közben), feljebb pedig 30-40 cm. Itt a síszezon a nyakunkon!




Majd 3 órát tologattam, lapátoltam és sepertem. Van egy frankó kétkezes hótoló, azt nyúztam, az meg engem. Elég fárasztó... Két héttel ezelőtt még itt golyóztam kint, félmeztelenül:


Ennek ellenére az edzés nem maradt ki, csak picit könnyebbre vettem. Végig a @40-es golyót maceráltam:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • CP: 10x(3-3), minden 2 percben percben kezdtem neki, minden egyes ismétlés a padlóról indult
  • Húzódzkodás kötélen: 3x10, esik a hó, fagypont körüli a hőmérséklet - lehet húzódzkodni :-)
  • Padlónyomás + Egykezes evezés golyóval: 2x(10-10 + 10-10)
  • Swingek: 10x15, minden percben kezdtem neki
  • Gripperek: 3x(5-5)x(CoC2.5), 3x(10-10)x(CoC2)
  • GridX + nyújtások: 15 perc
Ennyike. A mai főfogás padlóról indított felvétel és nyomás, összesen 30-30 ismétlés szűk 20 perc alatt. Frankó teljes test gyakorlat, hiszen minden ismétlésnél a golyót nyugalmi helyzetből, a padlóról a fejem fölé juttattam.
Három sorozat köteles húzódzkodás követte (ehhez kicsit felöltöztem), majd a szokásos padlónyomás-evezés páros, de csak két sorozat. A végén swing és gripper.

Az egész belefért 60 percbe.

Holnap kedd és pár napra hazamegyünk. Cirka 900 km-t kell ücsörögni az autóban. Remélem, addigra eláll a hó és eltakarítják az utakról is.

Nincsenek megjegyzések: