szerda, november 15, 2017

@40-es meló

Ma a @40-es golyóval melóztam:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • C&P létra: 4-4-4, összesen 30-30 ismétlés, minden egyes ismétlés a padlóról indult
  • Húzódzkodás kötélen: 3x10, jó hideg volt kint
  • Padlónyomás + Egykezes evezés golyóval: 2x(10-10 + 10-10)
  • Swingek: 10x15, minden percben kezdtem neki, váltogatva a kétkezes és egykezes végrehajtást
  • Gripperek: 3x(5-5)x(CoC2.5), 5x(5-5)x(CoC2)
  • GridX + nyújtások: 15 perc
Ennyike. A főfogás padlóról indított felvétel és nyomás, három 4-es létrába szervezve. Összesen 30-30 ismétlés szűk 20 perc alatt. Az első két létra még 6-6 perc volt, a harmadik már 8 percbe fért bele. Egy gyors húzódzkodás kint (most nagyon hidegnek éreztem a levegőt, remélem nem fáztam meg), majd bent folytattam a szokásos padlónyomás-evezés párossal illetve lendítésekkel.
A swing kupac így épült fel: két sorozat kétkezes, majd bal illetve jobb, aztán ismét két sorozat kétkezes, aztán ismét bal majd jobb, végül két sorozat kétkezes. Összesen 90 kétkezes, 30-30 egykezes 10 perc alatt a @40-es golyóval. Elég is volt ennyi lihegés. A legvégén gripper.

Bőven belefértem 60 percbe.

Nincsenek megjegyzések: