vasárnap, november 12, 2017

@36-os meló

Ez még szombati edzés, de nem jutottam gép közelbe rögzíteni az edzésnaplóba. Még az RB Fitnessben toltam egy edzést, egy otthon maradt @36-os golyóval. Ezt a golyót ma (vasárnap) hoztuk magunkkal ki ide kűfődre. Így most már tudok dupla @36-os napokat is tartani. De egyelőre ez egy szimpla @36-os nap:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • Pincérnyomás + Húzódzkodás(+10kg): 8x(4-4 + 4), összesen 32-32 nyomás és 32 húzonc
  • Padlónyomás + Egykezes evezés golyóval: 3x(15-15 + 15-15), minimális pihikkel
  • Ballisztikus kupac: 3 kör, folyamatos meló, minden gyakorlatnak percenként kezdtem neki:
    • 15 swing
    • 15 jobb kezes swing
    • 15 bal kezes swing
    • 15 szakítás bal kézzel
    • 15 szakítás jobb kézzel
  • Gripperek: 3x(5-5)x(CoC2.5), 3x(10-10)x(CoC2)
  • GridX + nyújtások: 15 perc
  • Szauna: 2 hosszú kör nagy pihivel
Ennyike. A pincérnyomást párosítottam egy kis súlyú húzódzkodással és egy kis beszélgetéssel körítve 8 sorozatot toltam belőle. A többi gyakorlatnál már nem pofáztam, szigorúan végigtoltam: padlónyomás - evezés páros követte, majd a végén ballisztika. Ez utóbbi ütős ám, mert minden 15 ismétlésnek percenként ugrottam neki. Ez a swingeknél még nem annyira tüdőszaggató, de a szakítást már megéreztem :-). Három teljes kört végeztem, összesen 45 kétkezes, 90 egykezes és 90 szakítással a 15 percben. A végén gripper, no meg szauna.

Holnap hétfő, ma pedig vasárnap volt: 9 óra alatt tudtuk le a 911 km-t, köszönhető ez annak, hogy a kamionok vasárnap napközben pihennek.

Nincsenek megjegyzések: