szombat, november 25, 2017

Dupla @32

Edzés ebéd helyett. A két @32-es golyót nyűttem:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • Nyomáskupac, minden 3 percben kezdtem neki:
    • Duplagolyós MP: 3x6
    • Duplagolyós See-Saw Press: 3x6
    • Duplagolyós C&P: 3x6
  • Húzódzkodáskupac, minden 1,5 percben kezdtem neki
    • Párhuzamos fogás(+@12): 3x6
    • Két törölközőn: 3x6
    • Köteles húzonc: 3x6
  • Panel-farmer + Szumó elemelés: 3x(54 lépcsőfok fel-le + 20), minden 6 percben kezdtem neki
  • GridX + nyújtások: 15 perc
Ennyike. Nyomás és húzódzkodás variációk adták a mai edzés gerincét. Összesen 54 nyomás és 54 húzódzkodás pörgött le hatos ismétlésszámmal. Nem 9-10, de nem is 2-3 ismétlés, ez jó kis köztes mennyiség, a sok sorozattal és a kötött pihenőkkel együtt adta is a terhelést.
Mivel a fő rész bő 40 percnyi munka (no meg 7-8 perc a húzódzkodáshoz való előkészület, öltözés, cuccolás, stb.), így elégnek éreztem a végére egy cipelős, emelős kombót. A panel-farmer majdnem két perc meló, az elemeléskupac meg 45 mp körüli, így bő három percem maradt körönként rendbe rakni a tüdőmet és a pulzusomat :-) és felszívni magam a következő körre.
A grippert ma kihagytam. Délután még egy bő órás masszázst adok Bettinek, aktív pihi az alkarjaimnak.

Holnap vasárnap.

Nincsenek megjegyzések: