péntek, november 17, 2017

Dupla @32

Ma a két @32-es golyó következett soron. Testépítő jellegű edzést tartottam, végig 3x10-es ismétlésszámmal, természetesen a teljes testet átdolgozva:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • Duplagolyós MP: 3x10, na, ez is eljött!
  • Húzódzkodás párhuzamos fogással(+@12): 3x10
  • Lábemelés függeszkedve fej fölé: 3x10
  • Padlónyomás: 3x10
  • Evezés döntött törzzsel: 3x10
  • Szumó elemelés: 3x10, minden ismétlés előtt a golyókat elengedtem és felegyenesedtem
  • Panel-farmer: 3x(54 lépcsőfok fel-le)
  • CoC2: 3x10
  • GridX + nyújtások: 15 perc
Ennyike. Könnyű nap, de azért a 3x10-es mennyiség adja az ívet. Sehol nem kapcsoltam össze gyakorlatokat szuperszettbe illetve a sorozatok között is próbáltam keveset pihenni, így aránylag sikerült hamar lefárasztani a mozdulatokban résztvevő izomcsoportokat. Hadd nőjenek...
Amúgy most először sikerült duplaMP-ben 3x10-et tolnom a két @32-es golyóval. Talán a lábemelés, a szumó elemelés és a gripper 3x10-es kupacát éreztem könnyebnek, a többi gyakorlatban fogós volt ez a mennyiség.
Frankón átdolgoztam magam bő 60 perc alatt.

Holnap szombat és szauna.

Nincsenek megjegyzések: