szerda, december 13, 2017

@36 és Szauna

Ez még keddi edzés, csak sok volt a meló, nem értem rá tegnap beírni:

Kora esti edzés. Egy @36-os golyót maceráltam:
  • Bemelegítés és felvezető sorozatok: 15 perc
  • Goerner létrában: 3x(1G, 2G, 3G), összesen 18G-18G, azaz 18-18 snatch, 18-18 mp és 18-18 c&p
  • Húzódzkodás: 5x10, minden sorozatot más fogással végeztem
  • Ballisztikus kupac: 3 kör, minden gyakorlatnak percenként kezdtem neki:
    • 15 swing
    • 15 bal kezes swing
    • 15 jobb kezes swing
    • 15 szakítás bal kézzel
    • 15 szakítás jobb kézzel
  • Gripperek: (10-10)x(CoC2), 3x(5-5)x(CoC2.5), (10-10)x(CoC2)
  • GridX + nyújtások: 15 perc
Aránylag rövid edzés, mert egyrészt van egy kellemetlen húzódás a jobb csuklyásomban (a hólapátolás a ludas benne), másrészt pedig utána több körös szauna következett Bettivel és egy ismerőssel, természetesen meztelenül:
  • 3 kör szauna: egy finn, egy sós gőz, majd ismét egy finn, de ez már szaunaprogramos
Az első kör után a tóban úsztam (borzalmas hideg volt), a többi kör után már csak a hideg vizes merülő medencében hűltem, majd a melegvízben ücsörögtünk. Nagyokat pihentünk, az egyik pihi a vízágyas teremben volt. Hétköznap lévén alig voltak. Jól el is fáradtam, de a többiek is.

Ma reggelre pedig esett vagy 15-20 cm friss hó, így 
  • Hólapátolás és hótolás: bő két és fél óra meló, még a nap is sütött
Sajnos maradt még holnapra is, de ennyi mozgás kell a friss levegőn :-)

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: