hétfő, december 25, 2017

Dupla @32 és Szauna

Napsütéses hideg idő (még délben is -5 °C volt)  ésssss végre nem esett a hó. Késő délutáni edzés. Végig a két @32-es golyóval melóztam:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • Duplagolyós MP + Húzódzkodás létrákban: 3x(3, 5, 8), összesen 48 mp és 48 húzonc, ez utóbbi létránként más fogással
  • Összetett gyakorlatsor: 3 kör
    • 10 renegát evezés
    • 10 lassú és mély fekvőtámasz a golyók fülén
    • 60 lépcsőfokos panel-farmer (háromszor fel-le)
    • 10 Lábemelés függeszkedve fej fölé
    • Körön belül nincs pihi, csak amíg helyszínt váltok, egy ilyen kör bő 4 perc meló: fogós!
  • Swing@40: 10x10, kétkezes, egykezes váltogatva
  • GridX + nyújtások: 15 perc
  • Szauna: 15 perc kristályszauna, tóban úszás, melegvizes ücsörgés, forró zuhany, bő félórás pihi
Ennyike. Az mp a húzódzkodással (most nem kötöttem fel plusz súlyt) bő 20 perc alatt lett meg. Egy összetett gyakorlatsorral folytattam, majd a végén swing. Nagyon korrekt kis edzést toltam, jól is esett, megérdemeltem a végén a forró szaunát és a jéghideg vizet.

Holnap vasárnap.

Nincsenek megjegyzések: