kedd, december 19, 2017

Duplagolyós meló és Szauna

Tegnap délután a szokásos program:
  • Hólapátolás és hótolás: majd 3 órás meló
Rendesen odatettem magam benne, edzésnek is beillett. Nem is mentem ki golyózni, minek.

Ellenben ma késő délután edzés:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • Duplagolyós MP(@32-@32) + Húzódzkodás(+@12): 10x(5 + 5), 50 mp és 50 húzonc 30 perc alatt
  • Összetett gyakorlatsor a @36-@36 párral: 3 kör
    • 10 renegát evezés
    • 10 lassú és mély fekvőtámasz a golyók fülén
    • 60 lépcsőfokos panel-farmer (háromszor fel-le)
    • 10 Lábemelés függeszkedve fej fölé
    • Körön belül nincs pihi, csak amíg helyszínt váltok
  • Swing@40: 10x10, kétkezes, egykezes váltogatva
  • Gripper: 3x(10-10)xCoC2
  • GridX + nyújtások: 15 perc
  • Szauna: 15 perc kristályszauna, tóban úszás, melegvizes ücsörgés, forró zuhany, bő félórás pihi
Ennyike. A jobb vállam alakul, tegnap már alig éreztem a lapátolás közben. De azért óvatosan mozogtam ma vele, csak a két @32-es golyót nyomogattam 10 körben 5 ismétlésekkel. Húzódzkodást párosítottam hozzá, mégpedig egy @12-es nehezítéssel illetve 5 különféle fogással: normál, párhuzamos, szembe tenyeres, köteles szélesen és köteles szűkön. A legkönnyebb a párhuzamos fogású, a legnehezebb a szembe tenyeres. Ez utóbbit a csuklóm sem szereti annyira, kis feszítést érzek a fogás során. De mivel csak két sorozatban végzem, így nem gáz. Amúgy tetszenek ezek a húzódzkodás variációk, sokkal több oldalról veszi igénybe a felsőtestet.
Egy 4 gyakorlatos kupaccal folytattam, nem tartottam pihiket közben, de a körök között 3-4 percet szuszogtam. végül lengettem egy kicsit a legnagyobb golyómat. Robbanékonyan végrehajtva bőven elégnek érzek 10x10 swinget. Gripperrel fejeztem be, no meg szaunával.

Király kis edzés volt, el sem fáradtam benne. A szauna meg főleg király, testtömegem 99,3 kg. Most is bőven belefértem ajtón kilépéstől ajtón belépésig a 3 órába.

Holnap szerda és ismét hólapátolás, mert iszonyatosan havazik. Sőt pustol.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Mostanában megakadtam a húzódzkodásban... Beiktatom én is a húzódzkodás variációkat. :)

Bajzáth

Névtelen írta...

Én nem akadtam meg benne (mivel nem is megyek vele sehová, bár azért jó lenne ismét nagyobb golyókkal is húzódzkodni), csak mivel beköltöztem az edzőterembe, itt rögvest ötféleképpen lehet húzódzkodni. Így változatosabb. No meg azért persze mindegyik fogás másképp terhel. Érzem is a különféle fogások között a különbségeket.
A teremben amúgy még nem láttam senkit sem húzódzkodni, vagy a hátgépeket nyüstölik ezerrel, vagy van egy húzódzkodó gép, ahová feltérdelnek és a gép segít a kivitelezésben. na, azt is szeretik piszkosul.
Azért Szoboszlón elég sokan húzódzkodtak, itt még senkit sem láttam. Satnya népek...