vasárnap, december 10, 2017

Dupla @36 és Szauna

Tegnapelőtt ismét leesett egy rahedli hó, tegnap csak a legfontosabb helyekről takarítottam el. Ma kora délelőtt kerítettem sort a zömére, azaz a parkolóra, a behajtóra, és az utcafrontra:
  • Hótolás, hólapátolás: bő 2 és fél óra meló, pedig Bazsi is segített
Eléggé lefárasztott. No meg hideg is volt, -10 °C körül volt még késő délelőtt is.

Délután edzés. Most a két @36-os golyót használtam:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • Duplagolyós MP + Húzódzkodás(+@24) létra: 2x(2, 3, 5), összesen 20 nyomás és 20 húzonc
  • Renegát evezés + Ferde pados nyomás kézisúlyzóval (30kg): 2x(10 + 10)
  • Szumó elemelés + Fekvőtámasz kéziállványon: 2x(15 + 15)
  • Panel-farmer: 2x(60 lépcsőfok fel-le + 15)
  • GridX + nyújtások: 15 perc
  • Szauna: 15 perc kristályszauna, tóban úszás, melegvizes ücsörgés és pihi
Ennyike. Nagyon nem éreztem magamban a kraftot, ezért az erőrészben két létrát toltam, a kiegészítőkben is maradtam a két sorozatnál. Így viszont pörgősre tudtam venni az edzést. A két @36-os lépcsőmászás rendesen meg is lihegtetett, mert a két sorozat között csak bő 2 percet pihentem. Kegyetlen.
A szauna nagyon jó volt: a szokottnál forróbb volt a kristály, a tó meg rettenetesen hideg. Jó volt utána ücsörögni egy szűk negyedórát a melegvízben, majd pihenni egy nagyot a csöndben.

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: