csütörtök, december 21, 2017

Dupla @32 + Szauna

Tegnap természetesen az állandó programmá előlépett hólapátolás:
  • Hólapátolás és hótolás: bő 2 órás meló
Esküszöm, ez alatt másfél hónap alatt több havat lapátoltam és toltam, mint eddigi életem során összesen. Ja, és még csak december közepe van... Szoboszlón 20 év alatt nem esett annyi hó, mint itt október óta.

Ma edzés. Végig a két @32-es golyóval melóztam, a swing kivételével. Testépítő jellegű, mennyiségi munka:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • Duplagolyós MP: 3x10, bizony ám, 10 ismétlések három sorozatban is!
  • Húzódzkodás(+@12): 3x10, sorozatonként más fogás (normál, párhuzamos, széles fogású köteles)
  • Döntött törzsű evezés + Szumó elemelés: 3x(10 + 10), nincs golyóelengedés a két gyakorlat között
  • Fekvőtámasz a golyók fülén + Panel-farmer: 3x(20 + 60 lépcsőfok: háromszor fel-le), itt sincs külön pihi
  • Swing@40: 10x10, kétkezes, egykezes váltogatva
  • GridX + nyújtások: 15 perc
  • Szauna: 15 perc kristályszauna, tóban úszás, melegvizes ücsörgés, forró zuhany, bő félórás pihi
Ennyike. Mennyiségi, páncélépítő meló: kevés sorozat, aránylag sok ismétléssel. Jól átdolgoztam a kis habtestemet. Jó volt utána szaunázni, úszni a jéghideg tóban, punnyadni a melegvízben. Itt jól átdögönyöztettem a hátamat a vízsugarakkal. Egy forróvizes zuhany és szundítottam egyet a pihenőben. Tiszta Hawaii. Már csak egy-egy masszázs kellene közvetlen edzés után, szauna előtt, és teljes lenne az élvezet. Jobb, mint szeretkezni :-)

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: