péntek, december 29, 2017

Görner-variációk

Ma egy könnyebb napot tartottam, ugyanis nyakunkba szakadt egy csomó meló. De azért kimentem egy kicsit golyózni:
  • Bemelegítés + Felvezető sorozatok: 15 perc
  • Duplagolyós Görner(@24+@28) + Húzódzkodás: 5x(3G + 6), összesen 15G és 30 húzonc,  utóbbinál 5 különféle fogás
  • Görner-lánc súlylétrában + Húzódzkodás: 3 kör
    • 3G(@20) bal oldal
    • 3G(@24) bal oldal
    • 3G(@28) bal oldal
    • 3G(@20) jobb oldal
    • 3G(@24) jobb oldal
    • 3G(@28) jobb oldal
    • 10 húzódzkodás (körönként más fogás)
    • Körön belül nincs pihi(!)
  • Swing@40: 10x10, kétkezes, egykezes váltogatva
  • GridX + nyújtások: 15 perc
  • Szauna: 15 perc kristályszauna, tóban úszás, melegvizes ücsörgés, forró zuhany, bő félórás pihi
Ennyike. Három gyakorlatkupacot végeztem. Elsőnek duplagolyós Görner volt 3 ismétlésekkel és húzódzkodással, aztán egy igazi Görner-lánc: súly létra. @20, @24, @28 volt a használt golyó, először bal oldalon toltam végig, majd utána jobb oldalon. 10 húzódzkodással zártam. Minden golyóval 3G-t végeztem. Elég fogós volt... Nem is csoda, hiszen egy körben mindkét oldalra esett 9 szakítás, 9 mp és 9 c&p, fokozatosan növekvő súllyal. Lehet, hogy következőleg golyónként csak 2G-t fogok tolni, mert akkor esetleg lehet indítani @24-től felfelé. De majd még meglátom, adta ez így is az ívet.
Lendítésekkel fejeztem be, no meg szaunával. A hőmérséklet -10 °C körül van. Ez abban mutatkozott meg, hogy amikor a tóba belementem, a vizes papucs minden lépésnél(!) érezhetően odafagyott a jeges deszkapallóhoz. Érdekes élmény :-)
98,8 kg vagyok testtömegügyileg.

Holnap szombat és óóóóóóóóóóóóóóóóóriási melóhegy.

Nincsenek megjegyzések: