szombat, december 23, 2017

Vegyes golyózás + Szauna

Tegnap ismét egy kis téli munka:
  • Hólapátolás és hótolás: szűk 2 óra meló
Most kissé melegebb és főleg hómentes időt jósolnak. Ideje is kicsit szögre akasztani a lapátokat, hosszú még a tél, kell egy kis pihi.

Ma késő délután edzés. Most nem egy adott golyóval vagy golyópárral toltam végig a kis mozgolódásomat, hanem néggyel:
  • Bemelegítés és felvezető sorozatok: 15 perc
  • DuplaMP(@32-@32) + Húzódzkodás(+@24): 5x(5 + 5), összesen 25 mp és 25 húzonc
  • Padlónyomás(@40) + Evezés golyóval(@40): 3x(10-10 + 10-10), volt két felvezető sorozat is @32-vel és @36-tal
  • Ballisztikus kupac@36: 3 kör, minden gyakorlatnak percenként kezdtem neki:
    • 15 swing
    • 15 bal kezes swing
    • 15 jobb kezes swing
    • 15 szakítás bal kézzel
    • 15 szakítás jobb kézzel
  • GridX + nyújtások: 15 perc
  • Szauna: 15 perc kristályszauna, tóban úszás, melegvizes ücsörgés, forró zuhany, majd pihi
Ennyike. Klasszikus 5x5, könnyedén letoltam, hiszen ezzel a golyópárral 3x10 ismétlést is tudok. Így a nyomások egyáltalán nem viseltek meg. A húzonc már komolyabb volt, de valami nehézség legyen azért :-)
Fekvőtámasz és renegát evezés helyett ma padlónyomás volt egykezes evezéssel párban. Kell egy kis izolált gyakorlatkupac is.
Edzés végén a @36-os golyóval toltam végig egy kis ballisztikus kupacot. Összesen 45 kétkezes, 45-45 egykezes swing és 45-45 szakítás pörgött le. Minden 15-ös kupacnak percenként kezdtem neki, eléggé meglihegősödtem benne, de ennyi meg kell.
Szaunával zártam. Jó sokan voltak: szombat és ráadásul megkezdődött az iskolai szünet is illetve a téli síszezon is itt van a nyakunkon. Ennek örömére egy északi nyelven karattyoló fiatalokból álló társaságból valaki magáévá tette a kedvenc törölközőmet. Amit még egy arab család hagyott itt :-)
Már csak akkor vettem észre, amikor a társaság rég kiment a szaunából. Frankó minőségi darab volt, még nem is láttam ilyet azelőtt. A törölköző tovább lépett tőlem, folytatja utazását a világban. Könnyen jött, könnyen ment :-)

Holnap szerda.

Nincsenek megjegyzések: