csütörtök, december 07, 2017

Dupla @32 és Szauna

Kora délutáni edzéske, mennyiségi nap. A két @32-es golyót nyomorgattam:
  • Bemelegítés + Felvezető sorozatok: 15 perc
  • DuplaMP + Húzódzkodás párhuzamos fogással(+@12) létrában: 3x(3, 5, 8), összesen 48 duplaMP és 48 húzonc
  • Egykezes evezés kézisúlyzóval + Fekvőtámasz kéziállványon: 10x35kg + 10, 10x40kg + 10, 10x45kg + 10
  • Panel-farmer + Szumó elemelés: 3x(60 lépcsőfok fel-le + 15)
  • CoC2: 10-es létra visszafelé, folyamatos meló
  • GridX + nyújtások: 15 perc
  • Szauna: 15 perc kristályszauna, tóban úszás, melegvizes ücsörgés és pihi
Ennyike. A duplagolyós nyomásokat ma @12-vel nehezített párhuzamos fogású húzódzkodással raktam párba, 30 perc alatt volt meg a három létra. Könnyedén letoltam, jó lenne az időt kissé lejjebb szorítani.
Egy gyors kiegészítő (mindössze 3-3 sorozattal) követte, majd panel-farmer párba rakva elemeléssel. Az elemelések során lent egy pillanatra elengedtem a golyókat, azaz minden emelés nyugalomból indult. Gripperrel és szaunával zártam. Itt jelenleg -9 fok van, azaz keményen fagy. A tó vize jéghideg volt.

Holnap péntek és Mária mennybemenetele: vallási ünnep. Az itt elég sok van.

Nincsenek megjegyzések: