szombat, március 16, 2019

@28-as meló

Tegnapra visszatért a tél, egész nap esett a környező hegyeken. A faluban szerencsére esőt kaptunk, így nem kellett havat tolni. Itt éppen egy hatalmas hófelhőben vagyunk a falu felett 250 méterrel. A képen nem látszik, de szakadt a hó:


Ma a @28-as golyó(ka)t maceráltam:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Szimpla @28-as meló:
    • 4x15 - kétkezes swing
    • 2x(10-10) - egykezes swing
    • 2x(10-10) - snatch
    • (5-5) - clean&press&mp, váltott kezes, padlóról indított
    • (10-10) - bup
  • Dupla @28-as meló:
    • 10 - dupla clean&press&mp, mind padlóról indított
  • Vegyes gyakorlatok:
    • 5, 5x(+@8), 5x(+@12), 5x(+@16), 5x(+@20) - húzódzkodás normál fogással
    • 3x5 - 3x3mp-s fekvőtámasz állványon, emelt lábbal
    • 5x(5-5)CoC2 - gripper (már jó régen volt)
    • 60mp, 40mp - függeszkedés FG-n
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 környi kristályszauna, tóban úszás, váltózuhany
Ennyike. A golyós rész hasonló móka volt, mint az elmúlt edzésen a @24-es golyóval, persze azért kicsit változtattam, hogy ne legyen unalmas. Két gyakorlat volt, amit ki lehet emelni: a 10-10 BUP (már régen volt, hogy sikerült 10-10 ismétlést megnyomni ezzel a golyóval) illetve a 10 duplagolyós felvétel és nyomás majd még egy nyomás. Ez utóbbi kb. bő 6 percig tartott és jól meglihegtetett.
A golyózás után húzódzkodtam: Most 5x5 volt, de állandóan emeltem a súlyon. Toltam még három sorozat 3x3mp-s fekvőtámaszt is (3 mp a leengedés, 3 mp a lent megtartás, majd 3 mp a nyomás rész). Ez a húzódzkodás után elég ütős lett. Egy kis fogáserősítéssel fejeztem be. Itt új csúcsot lógtam: sikerült 60 mp-ig függeszkedni a Fat Gripz-en.
A munkarész most is simán belefért 60 percbe.
Egy kör szauna a legvégén és kész.

Holnap vasárnap.

Nincsenek megjegyzések: