hétfő, március 18, 2019

@32-es meló

Ma ismét egész nap esett a hó, de mivel a faluban a talaj már nem fagyos, így itt nem maradt meg, nem kellett lapátolni. De a környező hegyoldalak gyönyörűek lettek.

Kora délután jutottam ki a terembe. Egy apróság: tízen voltunk, abból 8 magyar volt :-). Ma a @32-es golyó(k) volt(ak) soron:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Szimpla @32-es meló:
    • 4x15 - kétkezes swing
    • (5-5), (10-10), (15-15) - snatch
    • (5-5) - clean&press&mp, váltott kezes, padlóról indított
    • (5-5) - bup
  • Dupla @32-es meló:
    • 10 - dupla clean&press&mp, minden ismétlés padlóról indított
  • Vegyes gyakorlatok:
    • 1x(@12), 2x(@12), 3x(@12), 4x(@12), 5x(@12), 6, 7, 8 - húzódzkodás
    • 2x(15-15) - egykezes evezés
    • 2x15 - fekvőtámasz emelt lábbal, állványon, lassú végrehajtás
    • 3x(5-5)CoC2, 3x(10mp-10mp)CoC2 - grippermeló
    • 60mp, 40mp - függeszkedés FG-n
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 környi kristályszauna, tóban úszás, váltózuhany
Ennyike. A golyós részben összesen 60 lendítés, 60 szakítás, 15-15 nyomásvariáns (itt sikerült 5-5 BUP-ot tolnom a @32-es golyóval) és 20 duplagolyós nyomás. Ez utóbbit 10 sorozatra bontottam, minden egyes kis kupacnak (felvétel, nyomás, visszaengedés, nyomás) percenként kezdtem neki. Így nem éreztem soknak, de azért a kötött tempó megtette a hatását.
A vegyes gyakorlatokban egy kis húzódzkodás létrát toltam (az első öt lépcsőben egy golyót is felkötöttem), majd négy sorozat 15-ös ismétlésszámú gyakorlattal (evezés és fekvőtámasz) zártam, no meg fogáserősítéssel.
A munkarész bőven belefért 60 percbe. Jöhetett utána a jól megérdemelt egy környi szauna.

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: