csütörtök, március 28, 2019

@36-os meló

Ma a @36-es golyót piszkálgattam:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Szimpla @36-os meló:
    • kétkezes swing + lépcső: 10x(10 + 20 lépcső)
    • clean + lépcső: 3x(5-5 + 20 lépcső)
    • clean&press, váltott kezes, padlóról indított + lépcső: (5-5 + 2x20 lépcső), (8-8 + 4x20 lépcső) + (10-10 + 6x20 lépcső)
    • half snatch + lépcső:  (5-5 + 2x20 lépcső), (8-8 + 4x20 lépcső) + (10-10 + 6x20 lépcső), 
  • Vegyes gyakorlatok:
    • húzódzkodás + lépcső: (5 + 20 lépcső), (8 + 20 lépcső), (10 + 20 lépcső)
    • fekvőtámasz 3x3mp-s emelt lábbal, állványon: 3x5
    • Gripper: 3x(5-5)CoC2, 3x(10mp-10mp)CoC2
    • 60mp, 40mp, 20mp - függeszkedés FG-n
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 környi relax felöntés, tóban úszás, váltózuhany
Ennyike. A golyós részbe beraktam a lépcsőzést. Ha csak egy volt, akkor kettesével szedtem a fokokat, amikor több is volt, ott meg váltogattam a két illetve a három lépcsőt egy lépésre. Jó kis lihegtetős volt így a golyózás, pláne, hogy a padlóról indított felvétel és nyomás maga is nagyon tüdős. Itt a 10-10 ismétléses rész pont 5 percig tartott, a hozzá kapcsolódó 6 sorozatnyi lépcső pedig 2 percig. Összesen 40 alkalommal mentem fel a 20 lépcsőn, ez tesvírek között is 800 lépcső = 44 emelet.
Sorozaton belül sosem álltam meg. Nem siettem, komótos tempóval toltam az ismétléseket. A bevezető lendítések és felvételek során még a sorozatok között sem volt külön pihenő.

Duplagolyós melót nem végeztem, bőven elégnek éreztem ennyit is. Kis kiegészítő a végére, majd szauna. Itt sikerült pont egy szaunamesteres felöntésre odaérnem és mivel nagyon kevesen is voltak, így beültem. Brutál volt, nem sajnálta a jeget és a hideg vizet a kályhától: három vödörnyi jeget tolt rá :-)
Most már sűrűbben ülök be felöntésekre, mert szezon végével jócskán megcsappant a vendégek száma, így nem kell úgy ücsörögni a padokon, mint a pucér heringek :-).

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: