kedd, március 05, 2019

5x5 és 3x15

Ma alacsony ismétlésszámú BUP és nagy súlyú húzódzkodás következett volna, de már a felvezető sorozatoknál éreztem, hogy ma az erő a szállodában maradt. Ebben a vasárnapi Görner is tuti benne volt. Sebaj, kissé könnyebbre vettem a figurát:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swing-létra: 2x10x@32, 2x10x@36, 2x10x@40, 2x10x@44, 2x10x@48, minden sorozatnak 50 mp-ként ugrottam neki, bő 8 perc alatt 100 lendítés
  • BUP + Húzódzkodás: (5-5)@20 + 5, (5-5)@24 + 5x(+@12), 5x(5-5)@28 + 5x(+@16)
  • Egykezes evezés kézisúlyzóval(45kg) + Fekvőtámasz állványon emelt lábbal: 3x(15-15 + 15)
  • Függeszkedés FG-n: 60mp, 50mp, 40mp
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 környi kristályszauna, tóban úszás, melegvizes ücsörgés, váltó zuhany
Ennyike.
A felvezetés swingpiramis volt, majd BUP és húzonc párban. Mivel nem éreztem magamban a kraftot, így maradtam a @28-as golyónál ebből toltam fel 5x(5-5) ismétlést, mellé pedig a @16-os golyóval húzódzkodtam. Nem tartottam nagy pihiket, hiszen azért ez nem nagy terhelés, így legalább intenzívebb volt a mozgás.
A második gyakorlatkupac evezés volt fekvőtámasszal, itt 15 ismétlésekkel dolgoztam. Jól meg is lihegtetett. A végére függeszkedés (sikerült 1 percig lógni a Fat Gripzen az első sorozatban), majd nyújtás.
Egy környi szaunával zártam. Már majdnem záróra volt, amikor ide értem, így alig voltak a punnyadó medencében, ott is tudtam ücsörögni egy kicsit. Mostanában nem mentem bele, mert mindig tömve volt emberekkel. Még 1-2 hét, és üres is lesz, lassan vége a síszezonnak.

Holnap szerda.

Nincsenek megjegyzések: