szerda, július 20, 2022

30 ismétlések

Na, ma itt is 30 fok volt, de reggel mindössze 12, és kora este is csak 25, azaz simán bírható. Ha a nap lebukik a völgyet határoló hegyvonulat mögé, a sok zöld felület miatt gyorsan hűl a levegő.

Ma 6x5 illetve 3x10 ismétléses gyakorlatokat végeztem:
  • Húzódzkodás + DuplaMP + Lépcsőzés: 5 + 5 + 3x20 lépcső kettesével, hat sorozat
  • FG-s evezés kézi súlyzóval: 6x(5-5)x45kg, nagyon könnyen ment, de nem is raktam be mellé mást
  • Lehúzás csigán mellhez (szembe tenyér) + Széles fogású csuklya rúddal: 10x(összes kis lap + 1 nagy) + 10x110kg, három sorozat
  • Wrist Roller: (1 kifelé + 1 befelé)x(2x@32), három sorozat
  • Rázókötél(d=50mm, h=16 méter): 3x(4 gyakorlat 15mp meló + 25mp pihi), a teraszon toltam le
  • Függeszkedés: egykezes 3x(30mp-30mp + 30 mp pihi), aztán normál 1 perc
  • Szauna: 1 kör kristály, tóban úszás, melegvizes punnyadás, hideg vizes punnyadás
Ennyike.
Jóféle mozgolódás. A lihegtetős részt kint végeztem, a nap már nem sütött oda, de a meleg miatt csak 12 menetet toltam, elégnek éreztem annyit is.

Holnap szerda.

Nincsenek megjegyzések: