péntek, február 17, 2023

Függőlegesek, Nyílt-Zárt fogás

Kora tavaszi idő, bár éjszaka még fagy, de nappal 8-10 fok. A mai mini edzéske:

  • Swingek létrában + Lépcső: 10, 12, 14, 16, 18, 20, minden lendítéskupac után 3x20 lépcső kettesével fel-le, minimális pihikkel, felvezetés
  • C&P + Húzódzkodás: 3x(5-5 + 5), előtte három felvezető sorozat kisebb golyóval és csigás lehúzással
  • Snatch + Húzódzkodás: 3x(10-10 + 5)
  • FG-s kézisúlyzó tartás: 3x(30 mp)x(2x45kg)
  • Kézisúlyzó tartás: 3x(50 mp)x(2x45kg)
  • Függeszkedés: normál 60mp, egykezes 30mp-30mp
  • Szauna: melegvizes punnyadás, 1 kör kristály, tóban úszás
Ennyike.
A felvezetésben mennyiségi létrás lendítés mellette lépcső (súly nélkül). A lépcsőben három meneteket mentem, nem éreztem a lábujjam közben. Azaz a törés ezt nem zavarja.
A főgyakorlat felvétel és nyomás húzódzkodással, de aztán még volt egy kis szakítás is szintén húzoncokkal. Elég is volt ennyi. Fogáserősítés követte. Itt a törésre való tekintettel kihagytam a lépcsős FG-s cipelést.
A szaunában sokan voltak, de valahogy kifogtam egy jó időpillanatot: alig voltak a punnyadóban, így egy alapos dögönyözést is megejtettem.

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: