szombat, február 25, 2023

Kar, Csípő fogás

Jól lehűlt az idő, reggelre 1400 méter felett friss hó, itt a faluban csak szállingózott. Még pár napig visszatér az igazi tél. 

A mai edzéske:

  • Snatch + Lépcsőzés: (10-10)@24 + 3x20 lépcső kettesével, öt sorozat, felvezetés
  • Duplagolyós MP + Invertált evezés: 5x(2x@28) + 10, öt sorozat
  • Bicepsz állva egyenes rúddal + Tricepsz lenyomás kötéllel csigán: 5x(50kg, 52,5kg, 55kg, 57,5kg, 55kg, 52,5kg, 50kg), minden sorozat után 10x(10 lap) lenyomás
  • Kalapácsos bicepsz kézisúlyzóval egyszerre + Tricepsz lenyomás egykezes, fordított fogás: 10x(2x22,5kg) + (10-10)x(5lap), három sorozat
  • Téglás emelés, tartás: (5-5)x@24, 5x(2-2)x@28, tartás 3x(30mp-30mp)x@24, csippentős fogáserő
  • Tárcsaforgatás: (8-8)x15kg-os tárcsa, három sorozat
  • Szauna: 1 kör kristály, tóban úszás
Ennyike.
A felvezetés a tegnapihoz hasonlóan szakítás és lépcső, csak most végig a kis @24-es golyóval melóztam és 3x20 lépcsőket mentem. Egy kis szuperszett követte: duplagolyós nyomás és invertált evezés. Kis biztonsági meló, akartam valami függőleges nyomást ma, ami inkább gyakorlás, mint nehéz.
A főgyakorlat rudas bicepsz. Most 57,5 kg-ig léptem fel, összesen 7 munkasorozattal, mellette kis tricepsz lenyomás. Kiegészítőnek még kalapácsos bicepsz, emellé is beraktam egy izolációs tricepszgyakorlatot.
Csípő fogással zártam ez a négy napos edzéskupacot.

A levegő jéghideg, kellemetlen széllel, de a szauna tava aránylag meleg, hiszen napokig erősen sütött a nap és napközben 10 fok körül volt a hőmérséklet. Jó sok hínár is lett benne. Mi lesz itt nyáron...

Holnap vasárnap és pihinap.

Nincsenek megjegyzések: