péntek, február 24, 2023

Vízszintesek, Kötél, Nyílt fogás

Ma ismét kisántikáltam egy mini edzésre. A cipő még mindig elég kellemetlen.

  • Snatch + Lépcsőzés: 2x(10-10)@20, 2x(10-10)@24, 2x(10-10)@28, minden sorozat után 2x20 lépcső kettesével, felvezetés
  • Ferdepados nyomás Smith-gépen + FG-s evezés kézisúlyzóval: 5x(5 nagy lap) + (5-5)x(45kg), 10 sorozat
  • FG-s kézisúlyzó tartás: 3x(25 mp)x(2x45kg)
  • Rázókötél(d=50mm, h=16 méter): 3x(4 gyakorlat 15mp meló + 25mp pihi)
  • Függeszkedés: normál 120mp
  • Szauna: melegvizes punnyadás, 1 kör kristály, tóban úszás
Ennyike.
A mai felvezetés szakítás lépcsővel párban. Kis és közepes golyóval összesen 120 szakítás 240 lépcsővel. A főgyakorlat egy szuperszett volt, 10 sorozatban 5 ismétlésekkel. Ferdepados nyomás (Smith-gépen) nyílt fogáserős kézisúlyzós evezéssel párban. Nem siettem vele, cél a precíz végrehajtás volt. Még tartottam FG-vel a két legnagyobb kézisúlyzót, majd edzés végén lihegtetősnek rázókötél. Ez utóbbi durva tud lenni.
A héten elég rövid edzések voltak, kevés gyakorlattal, de nagy intenzitással. Még holnap is lesz egy kis miniedzés, ott a kar lesz a fókuszban. Alapvetően a bennem bújkáló betegség miatt vettem vissza, de ismét be kell látnom, hogy nekem ez jobban fekszik, mert így másnap is simán tudok menni edzeni.

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: