hétfő, július 11, 2011

Aerobik@24 + Bontás 22

Ma korán reggel egy gyors aerobik a @24-gyel:
  1. Bemelegítés

  2. Többgyakorlatos létra @24: 3x(5 lépcsős létra)x@24, létrán belül nincs pihi, a létrák közt 3 perc pihenő. A létrát alkotó gyakorlatok:

      snatch
      clean&press
      egykezes evezés
      egykezes swing

    Minden fokot előbb bal, majd jobb oldalra hajtottam végre

  3. SMR
Most kihagytam a TPU-t belőle, mert nagyon megtöri a folyamatosságot. Így sikerült az első két létrát pihenő nélkül végigvinni, a harmadikban az 5 ismétléses foknál bizony szusszanni kellett, de ez inkább a meleg miatt volt. Legalábbis ráfogtam :).

Összesen:
45-45 snatch
45-45 clean&press
45-45 egykezes evezés
45-45 egykezes swing

Az edzésecske után irány a bontási-építési terület, ebben a „kellemes” melegben:

  • A belső kerítés és a gádor oszlopainak kifúrása: összesen 12 oszlop + 1, mert a gyerekek hintája mögé még rakok egy oszlopot, hogy a Szentendrén látott függőágy-kupac kialakítható legyen.

  • Kisebb tereprendezés: Földhordás, régi oszlop kiszedése, törmelékek kupacolása

    Idő: 8 óra
    Összidő: 139 óra

    Most este - miután bevágtam egy 12kg-os dinnye 1/4-ét együltömben - úgy érzem, kissé elfáradtam. Disznó mód. Talán egy kicsit tényleg meleg is volt ma, meg csak molyoltam is ezt-azt. De lehet, hogy ez csak a korral jár...

    Holnap kedd és betonozás.
  • Nincsenek megjegyzések: