vasárnap, július 31, 2011

Létrácska és swing

Ma elvileg pihenőnap lett volna, de reggel egyáltalán nem éreztem úgy, hogy nekem ma pihennem kell. Így egy rövid edzés, „Vissza az alapokhoz” felkiáltással:
  1. Bemelegítés

  2. C&P&TPU létra:
      (5-5)@16 + 5
      (5-5)@24 + 5x(+@8)
      (5-5)@32 + 5x(+@16)

      fő rész: 4-4-4 létra, összesen C&P (30-30)@40 és TPU 30(+@24)

  3. Swing: 10x(30/30)@40, összesen 200+néhány swing

  4. Fogáserősség: Tépésgyakorlás - Prosztata-kampány 50db

  5. SMR
Egy-egy 4 fokos létra olyan 10 perc körül volt (azért a C&P a TPU-val együtt sok idő). Asszem egy darabig ez lesz, csak időnként tekintek nagyobb golyók felé.
A tépés már majdnem olyan jól ment, mint régen, ráadásul most is swing után volt, ami azért rombolja a fogást.

Az ebéd utáni desszert baklava volt: ilyen iszonyú édeset még nem ettem, a három szelet után egy napig lehetne kapálni...

Most két-három nap gyerekmentes nap: bizony ilyen is kell.

Ja, az X-treme Fitness most a hétvégén költözik majd' az ablakunk alá, az onnan elpakolt Jaga Fitness helyére. Király. Mondjuk az ő helyükben megkérdeztem volna a Jaga tulaját, hogy miért is mentek el onnan. Hogy fognak fázni télen és milyen melegük lesz nyáron... De ez az ő gondjuk. Én örülök, mert a konditeremmel együtt jóval közelebb jön Albert RKC is, azaz egy-egy esti edzésre - ha időm engedi - simán át tudok menni: kb. 2 perces út. De főleg Bettinek nem lehet most már kifogása, hiszen az orrunk alá hozták a golyókat.

Nincsenek megjegyzések: