vasárnap, március 17, 2013

Jaga 03.

Tegnap Csokifesztivál. Kóstoló, vásár, Pom-Pom meséi. Ha már kóstoló, akkor megettem vagy 4000 kcal minőségi csokit :-)). Nem is nagyon voltam már később éhes, az esti rántottát is alig tudtam leküzdeni.
Ma kissé rendhagyó vasárnapi edzés, ugyanis a szokásos uszoda helyett a Jagát vettem célba. A gyerekek kissé köhögősek, nem akartam velük kimenni az usziba és sok időt sem szerettem volna a saját kis mozgásommal elvenni a vasárnapból:
  • Bemelegítő óriássorozatok, fellépkedés a munkasorozatokig az elemelésben
  • Szumó elemelés: 5x180kg, 3x200kg, 1(+1)x220kg, fogáselengedéssel
  • Szuperszett (szetten belül nincs pihenő): 5 sorozat, a körök közt 1-1,5 perc pihi
    1. Fekvenyomás: 5x110kg
      Szumó elemelés: 10x130kg, közben a fogást nem engedtem el
  • Lábemelés függeszkedve: 3x15
Ennyi, meg egy bambi. A szuperszett adta az ívet, rendesen meglihegtetett.

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: