szerda, március 06, 2013

Jaga 01.

Ma kimerészkedtem a Jaga Fitness-be. A tegnapi nehéz nap után ma inkább mennyiségi edzéske:
  • Fekvenyomás: 3x108kg, 3x115kg, 3(+2)x122kg
  • Szuperszett (szetten belül nincs pihenő): 5x10, a körök közt 1-1,5 perc pihi
    1. Fekvenyomás: 75kg
      Egykezes evezés kézisúlyzóval: 47,5kg
  • Farmerjárás: 10x(teremhossz)x(85kg-85kg), kb. 2 perc pihikkel
A tegnapi nyomások azért picit bennem vannak, de mivel a fekvenyomás számomra csak kiegészítő gyakorlat, így az alkalmazott súlyokon nincs akkora hangsúly. A mennyiségi részt adó szuperszett - az aránylag kicsi pihenőidőkkel - azért ütött rendesen.
Kipróbáltam a farmert a két (egyenként 85kg-os) kofferral. Semmi hősködés, egyszerűen csak mentem vele 10 hosszt a teremben (kb. 16-18m). Az első pár hossznál még elég bizonytalan voltam a járásban, de az utolsó sorozatok már elég flottul mentek. Nagyon tetszik, idővel az udvaron lehet menni hosszú meneteket és ráadásul pakolhatóak is.

Készült egy kép is, de elég homályos lett (a telefonom nem egy mai darab). Pedig meg is álltam vele, de ennek a kamerának mindegy :-)


Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: