vasárnap, március 10, 2013

Uszoda extrával

Tegnap délután Aqua-Palace Rékával. Azt hittem alig lesznek, de nagyon sokan átjönnek Romániából, a parkoló tele volt román rendszámú autókkal. Jól elfáradtunk estére, pedig én még aludtam is közben egyet :-). Mára sikerült kipihenni magam, így jöhetett a szokásos uszodai súlyzózás és úszás:
  • Bemelegítő óriássorozatok, fellépkedés a munkasorozatokig az elemelésben
  • Szumó elemelés rúddal: 3x184kg, 3x196kg, 3(+2)x207kg, fogáselengedéssel
  • Szuperszett (szetten belül nincs pihenő, a szettek közt 1,5 perc pihi), összesen 5 sorozat:
    1. Fekvenyomás: 5x110kg
      Szumó elemelés rúddal: 10x120kg, közben a fogást nem engedtem el
  • Lábemelés függeszkedve: 5x10
  • 60' úszás: gyors és hát 2:1 arányban váltva
  • 3 kör szauna: közben tenyérdörzsike
  • Játék Bazsival a tanmedencében
A kis tárcsákkal és a szorítókkal variálva elég jól ki lehet rakni a rúdon mindenféle súlyt. Ki is bűvészkedtem a célszámokat, legalább ennyi agymunka legyen már. De elég is, még megárt ez a sok számolás... :-)
Az úszás végére megérkezett Bazsi. Amíg úszta az adagját, addig szaunáztam. Aztán a szokásos játék.

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: