szerda, március 13, 2013

Jaga 02.

Délelőtti edzés a Jaga Fitnessben:
  • Fekvenyomás: 5x105kg, 3x115kg, 1(+2)x128kg
  • Szuperszett (szetten belül nincs pihenő): 5x10, a körök közt 1-1,5 perc pihi
    1. Fekvenyomás: 75kg
      Egykezes evezés kézisúlyzóval: 57,5kg
  • Farmerjárás: 5x(2 x tornáchossz)x(85kg-85kg), kb. 2 perc pihikkel
Szépen végigvittem a tervezett gyakorlatokat. Az egykezes evezésben emeltem 10 kg-ot a múlt hetihez képest, mert könnyűnek éreztem, csak akkor nem akartam variálni a szettek közt a súllyal.

A farmernél kimentem a terem teljes hosszában végighúzódó tornácra és ott kafferkodtam :-). Egy hossz után leraktam, vettem 2-3 nagy levegőt és már hoztam is vissza, azaz most nem 10x1 hossz volt, hanem 5x(2 hossz), ráadásul a tornác 1-2 méterrel hosszabb is, mint a terem belseje (a terem két végében gépek vannak, azaz nem lehet faltól falig menni).

Holnap csütörtök és melóhegy (amúgy is pihinap lenne).

Nincsenek megjegyzések: