vasárnap, július 14, 2013

Favágás 5. - Kész!

Ma  elérkezett az ideje, hogy a nyakára lépjek a maradék fának:
  • 6 óra fahasítás és behordás
Szerencsére nem volt tikkasztó meleg, így ripsz-ropsz kész lettem. Szép volt, jó volt, elég volt...

Ezen a kerítésen emelgettem sportügyileg át a kosarakat. Ez már az utolsó fuvar. 45 db ilyen hármas kupac lett összesen a hasított fa. A legnagyobb kosarat menet közben le kellett cserélni egy húsos ládára, mert szétment. Nem bírta a cirka 35 kg-nyi fát, amit ráerőltettem szegényre :-)


A 9 köbméter (ami így utólag csak 8) hasítva és szorosan összerakva 6,5 köbméternyi helyet foglal. A tömege sac/kábé 35q körüli (a kosarak tömege és mennyisége alapján saccolva):


Tájkép csata után:

A függőágy az egyik legjobb dolog a világon. Itt már bennem van legalább 3 adagnyi paprikás csirke friss készítésű galuskával és egy fél üveg koviubival. Hiába - kár tagadni - édesanyám főztje magasan üt minden proteinturmixot meg paleo ételt...


Holnap hétfő és uszoda, de szerintem nekem csak szauna. :-)

Nincsenek megjegyzések: