csütörtök, július 04, 2013

KP_04 - @40

Délelőtt előkészítettem a terepet a 9 köbméternyi tölgy számára, amit megrendeltem. Ez bizony majd 3 óra hossza betartott. Jó meleg is volt, el is fáradtam a pakolászásban. Mellesleg kiszámoltam, hogy a helyiség - ahová berakom majd a fát - kb. 8,1 köbméter térfogatú. Szerintem a megrendelt 9 köbméter simán bele fog férni és még marad is ki hely... Kíváncsi vagyok.

Este kicsit golyóztam a kertben:
  1. Összetett gyakorlatsor: 3 kör, körök közt 3 perc pihi
  2.               Clean and Press: (5-5)x@40, fél perc pihi
                  Snatch: (10-10)x@40, fél perc pihi
                  Clean: (15-15)x@40
  3. Kétkezes swing pörgetéssel: 5x10x@40, egész jól ment, még sosem csináltam
  4. Összetett gyakorlatsor: 3 kör, körök közt 2 perc pihi, körön belül nincs pihi
  5.               Egykezes evezés: (10-10)x@40
                  Padló (pontosabban fű) nyomás: (10-10)x@40

  6. Húzódzkodás: 10x(minden fél percben 2 ismétlés)
Ma végig a @40-es golyót piszkálgattam.
Betti fotózott. Először szemből. Sajnos a bal oldal nem feszít. Ezért volt olyan nehéz:


Fotó hátulról. Azért sok felvétel egymás után fárasztó tud lenni a piros golyóval:


Nem is tudom, most felfelé megy a golyó vagy lefelé. Különben meg mindegy.



Holnap péntek és én megyek a gyerekekkel az uszodába.

Nincsenek megjegyzések: