kedd, július 23, 2013

SK03 - Nehéz (kettlebell)

Kora reggeli edzés a hűvösben:
  1. Dupla C&P létra: (3-3-3-3-3)x(@40-@40), minden ismétlés földről indul
  2. APUP 1/3: 9x2x(+@8), 1 perc pihikkel, 3 különböző fogásszélességgel
  3. FarmerRT: 5x(1 hossz cipelés + 2 hossz séta üresen)x(@40-@40), a golyók egy-egy Rolling Thunder-en lógtak
A dupla C&P létrában nem emeltem a terhelésen, ellenben a pihenőket próbáltam lejjebb szorítani. A húzódzkodásnál ez a könnyű nap, de mivel az előírt ismétlés mindössze 2, ráadásul egy perc pihikkel, így nyakamba vettem egy kis @8-as golyót.
A farmernél volt egy felmérés, ami során két hosszt mentem az RT-n lógatva a golyókat. Ez alapján lőttem be, hogy egy hossz farmer, két hossz séta lesz az adag. Elég is volt.

Holnap szerda és valszeg termi könnyű edzés.

Nincsenek megjegyzések: