csütörtök, július 25, 2013

SK05 - Nehéz (termi edzés)

Ma eredetileg pihinap lett volna, de a tegnapi könnyű nap semmi nyomot nem hagyott bennem. Sőt, egész nap tele voltam energiával, miközben pont ma semmi, de semmi (fizikai munka jellegű) dolgom nem volt. No meg az idő is kellemesre lehűlt, ezért előrébb hoztam a nehéz napot.
A Jaga Fitness volt a célterület kora este:
  1. Szumó elemelés rúddal: 20x(minden perc elején 1 ismétlés, a többi pihi)x200kg, 12x160kg
  2. APUP 1/4: 20x(minden perc elején 3 ismétlés, a többi pihi)
  3. Farmerjárás: 5 perc alatt amennyi megy: 7 tornáchossz - kb. 7x16m)x(85kg-85kg) 

  4. Függeszkedés: 3x(amíg le nem estem, minden sorozatban más-más kéztartás)
Mivel most este mentem, ezért sok régi ismerőssel is találkoztam. Jó volt pofázni egy kicsit, de az időbeosztást szigorúan tartottam. Van olyan köztük, akivel már 25-26(!) éve edzek. Kurva soknak tűnik. Hol vannak ehhez képest a mai fiatalok? Egy év normál gyúrás, 2-3 év kokszos, aztán végük. Az ízületeiknek és a harci kedvüknek. Ostobák.

Az elemelésnél a múltkorihoz képest 10 másodperccel megnöveltem az etapokat, így simán hoztam a 20 ismétlést. A farmernél megint csak 7 hossz sikerült, így volt egy 8. amikor visszavittem a helyükre a koffereket. 6 hossz után még volt egy percem vissza, de már csak egy hosszt tudtam kipréselni magamból. Majd következőleg!

Holnap péntek és úszás.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

20x200kg elemelés 20 perc alatt...
Brutális!!!

Névtelen írta...

Hali!

Minden csak viszonyítás kérdése. :-)
A hangsúly egyébként nem az összmennyiségen van jelenleg, hanem a minél többszöri szűz megindításon: ez (is) kell a kitűzött golyós célomhoz.

Egyébként régebben többször teszteltem magam a 20 perces felhúzásban: 20 perces felhúzás tesztek
Akkoriban sokkal hangsúlyosabban volt jelen ez a gyakorlat az edzéseimben.