szombat, április 23, 2016

Szombati rutin

Tegnap sok volt a meló, no meg még egy kis fűnyírás is befigyelt (sőt még a fűnyírót is meg kellett venni, mert a régi végleg beadta a kulcsot, de végre vettem egy nagy teljesítményű, 43 cm-es vágószélességű fűnyírót, tiszta élvezet vele dolgozni) így a szokásos pénteki uszoda kimaradt. Hétvégén pedig kétnapos országos úszóversenyt tartanak, így a nagyközönségnek zárva van, maximum nézőnek lehet kimenni. Helyette egy kis golyózást tartottam, a szokásos vasárnapi pincéres rutint toltam le, csak most szombaton:
  • Pincérnyomás + Húzódzkodás vastag rúdon:
    • @24: (10-10) + 5, két sorozatban
    • @32: (5-5) + 5, egy sorozatban
    • @36: (5-5) + 5x(+10kg), öt sorozatban
    • Renegát evezés@36-@36 + Padlónyomás@36: 3x(15-15 + 15-15), jó kis mennyiségi szösszenet
    • Farmerjárás@40-@40 + Snatch@24 + Állóvádli 70kg: 3x(2 hossz a teremben + 33-33 + 20), szinte folyamatos meló lett volna, de párszor meg kellett állni megkeresni a tüdőmet :-)
    • Hengerezés: 15 perc
    • Szauna: 2 hosszú kör
    Ennyike. Az erőrész flottul lement, a mennyiségi részben a szokásos @40 helyett a @36-ra váltottam a padlónyomásban, mert így frankón megvolt a 15-15 ismétlés. Mellette renegát evezés volt. Abból azért a 15-15 ölég fogós.
    A tornateremben órát tartottak, így a dobozra lépkedés kimaradt, de így is egy erősen tüdős gyakorlatsort sikerült összehozni a végére. Összesen 198 szakítást pörgettem le, no meg még kettőt a végén, hogy a 200-as mennyiség ma is meglegyen.
    Egy kis hengerezés (ez az edzés elején is van egyébként) következett és két kör szaunával zártam a mai edzést. Nagyon jól éreztem magam!

    Holnap vasárnap.

    Nincsenek megjegyzések: