vasárnap, április 17, 2016

Vasárnapi erőtlenség

Késő délutáni edzéske. Valószínű pénteken kissé túlléptem a komfortzónán, mert ma nagyon koncentrálni kellett a gyakorlatokra, nem ment olyan könnyedén a dolog, mint a múlt hét vasárnap. Meg amúgy is olyan kis nyomi voltam egész nap, csak sok ez az állandó meló, tegnap is, ma is és természetesen holnap is, meg azután is... Még két hétig nagyon feszített a tempó. De azért összeszedtem magam:
  • Pincérnyomás + Húzódzkodás vastag rúdon:
    • @24: (10-10) + 5, két sorozatban
    • @32: (5-5) + 5, két sorozatban
    • @36: (5-5) + 5x(+10kg), öt sorozatban
    • Padlónyomás@40 + Egykezes evezés FG-s kézisúlyzóval (40kg): 3x(12-12 + 7)
    • Dobozra lépés + Állóvádli 60kg + Farmerjárás @40-@40: 3x(10-10 + 20 + 2 hossz a teremben), folyamatos meló, nem volt megállás közben
    • Hengerezés: 15 perc
    • Szauna: 2 hosszú kör
    Ennyike. Azért a mennyiségi részben 2-2 ismétléssel többet végeztem padlónyomásban és a fűrészelés gyakorlatokban. Jó lenne idővel elérni a 15-15 ismétlést padlónyomásban illetve a 10-10 ismétlést az FG-s evezésben. Mindezt 40kg-os terheléssel.
    Snatch helyett egy kis lihegtetős vegyes bazár volt. Két kör szaunával zártam, a pihenőidőben szundítottam is egyet a nyugtató csöndben. Szerencsére - szokás szerint - senki sem szaunázott :-)

    Holnap hétfő.

    Nincsenek megjegyzések: