csütörtök, április 28, 2016

Uszoda

Holnap sok a meló, de ma frankón ráértem, így ma volt a heti uszodai edzés és persze úszás:
  • Fekvenyomás + Döntött törzsű evezés FG-s rúddal: 5x(5 + 5) felmenő sorozat, majd 5x(5 + 5) munkasorozat azonos súllyal
  • Ferde pados nyomás FG-s kézisúlyzókkal + Egykezes evezés FG-s kézisúlyzókkal: 3x(15-15)
  • Úszás: 40 hossz gyors
  • Gyógyvizes punnyadás, nyújtás: 30 perc
Ennyike. Ma is vittem a Fat Gripz párt és most már a rudas evezéshez is használtam. Azzal a súllyal, amivel az FG-vel 5x5-öt végeztem, az utolsó sorozat után 20 ismétlést eveztem. Ennyit tesz a vastagítás. Meg a hiánya.
Egyébként jól látszik, hogy az Atlas (gyulai cég) által gyártott rudak vékonyabbak, mint mondjuk az RB-ben lévő LifeFitness márkájúak, mert azokon a Fat Gripz frankón szorul, az Atlas-féle rudakon meg lötyög. Rátéve, simán körbe lehet forgatni. Éreztem én, hogy vékonyabbak az uszodai rudak, és most ez be is bizonyosodott.

Holnap péntek és az utolsó melóhegy.

Nincsenek megjegyzések: