vasárnap, február 19, 2017

Könnyű erő (3x5) - 109 kg

Ma uszoda lett volna, de valami regionális versenyt tartottak, délután meg már sokan lesznek. Így ma a terembe mentem:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • Könnyű erő 3x5:
    • Pincér: 3x(5-5)x@36
    • Húzódzkodás: 3x5x(+20kg), azaz 3x5x129kg
  • Fogáserő:
    • Gripper + Lábemelés függeszkedve fej fölé: 5x(1-1 + 10)
    • Wrist Roller 70kg + Vádli állva rúddal: 2x(1 befelé és 1 kifelé + 20)
    • Wrist Curls rúddal 80kg  + Vádli állva rúddal: 2x(10 + 10)
  • Lihegtetős:
    • Nyomás ferdepadon + Evezés golyóval @48 + Szakítás @24: 3x(8 + 10 + 25-25)
  • GridX + nyújtások: 15 perc
  • Szauna: 1 hosszú kör nagy pihivel
Ennyike. Ma több gyakorlatban is feljebb léptem. A húzoncokban 20 kg-mal volt a 3x5 ismétlés, ezt eddig 15 kg-mal toltam, a 20 kg-os tárcsát a 3x3 illetve az 5x3-as napon használtam.

A Wrist Rollerben 70 kg-ra léptem. A második sorozatban már csak félig tudtam feltekerni befelé, kifelé természetesen mindkétszer teljesen feltekertem. Nagyon durva tud lenni a befelé tekerés. Kifelé jóval nagyobb súllyal is menne, hiszen a befelé tekerés után azonnal kezdek kifelé is tekerni és simán felmegy. Ennek ellenére lusta vagyok külön súlyt használni a két irányhoz, jó ez így.

A ferdepados nyomásban is feljebb léptem, azért volt mindössze 8 ismétlés a megszokott 10 helyett. Pedig csak 2,5 kg-mal emeltem oldalanként. Az evezésben is a 40 kg-os kézisúlyzó helyett a @48-as golyót használtam. Ebbe a részbe illesztettem be a szakítást is, sorozatonként 25-25 ismétléssel. Kicsit köhögtetett, de ez már a betegségből kilábaló köhögés. Pont elég is volt a 3x(25-25) belőle.

Jó kis edzés volt!

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: