péntek, február 10, 2017

Uszoda

Ma uszoda:
  • Szauna: 1 kör
  • Úszás: 50 hossz gyors, párszor meg kellett állni, felmérni a terepet, mert sokan úsztunk
  • Gyógyvizes punnyadás: 10 perc a kinti gyógyvízben, nagyon melegnek éreztem
  • Hidegvizes ücsörgés: ameddig bírtam
Ennyike. Az úszótábor még itt van, 5 pályát foglalnak. A többin elég sokan voltak, így úszás előtt beiktattam egy környi szaunát, hátha ürül addig valamelyik. Hát nem lett jobb a helyzet, így nekivágtam. Természetesen nem tudtam egy szuszra leúszni az 50 hosszt, menet közben párszor megálltam körülnézni, többször pályát is váltottam. De végül sikerült letolni a szokásos 50 hosszt, 5-6 perccel több idő alatt, mint szoktam.
A gyógyvíz a szokásosnál melegebb volt, így csak 10 perc körüli időig punnyadtam benne, aztán hidegvizes merülő.

Holnap szombat és kolbásztöltés.

Nincsenek megjegyzések: