hétfő, február 20, 2017

Könnyű erő (5x3)

Elfelejtettem megmérni a testsúlyom a teremben, itthon meg nincs mérleg, így ez kimaradt máról.
A mai edzéske:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • Könnyű erő 5x3:
    • Pincér: 5x(3-3)@36 
    • Húzódzkodás: 5x3x(+25kg)
  • Fogáserő:
    • Gripper + Vádli állva rúddal: 3x(5-5 + 20)
    • Wrist Roller 60kg + Lábemelés függeszkedve fej fölé: 2x(1 befelé és 1 kifelé + 10)
    • Wrist Curls rúddal 80kg  + Lábemelés függeszkedve fej fölé: 2x(10 + 10)
  • Lihegtetős:
    • Ferde pados nyomás kézisúlyzóval + Kézisúlyzós evezés: 10x(5 + 5), nyomásban sorozatonként feljebb váltva a 22 kg-ostól kezdve, evezésben végig a 40 kg-os párt használtam, direkt pihi nélküli meló, csak amíg törölköztem vagy ittam
  • GridX + nyújtások: 15 perc
  • Szauna: 1 hosszú kör nagy pihivel
Ennyike. A húzoncoknál emeltem: eddig 20 kg-mal toltam az 5x3-as napot, mostantól 25 kg a terhelés. A nyomás-evezés párosban rendesen lefőttem és meglihegősödtem (ez külön pihi nélküli, folyamatos meló), úgyhogy külön ballisztika nem is volt, nem éreztem szükségét.

Általában nem szoktam övet használni, de a nyomás-evezés utolsó sorozatára felvettem egyet. Hogy a folyamatosság ne sérüljön, nem a sajátomért mentem be a szertárba, hanem a kézisúlyzók állványa mellett tárolt termi övekből választottam a legnagyobbat. Nem kellett volna. Nem húztam szorosra, de azért tartott, mert a két 40-es kézisúlyzó felvételét a ferde pados nyomáshoz biztosabbnak éreztem, ha rajtam van.
Már dőltem hátra a padon a súlyzókkal, hogy felvegyem a nyomás kiinduló helyzetét, amikor éreztem, hogy simán elpattant a bal oldalamon. Ráadásul nem a lyukaknál, hanem a normál öv részen. Le is fotóztam:


Ettől a kis intermezzótól eltekintve (remélem nem kell kifizetnem) jól sikerült edzéske volt!

Holnap kedd és valszeg uszoda.

Nincsenek megjegyzések: