hétfő, augusztus 28, 2017

@36-os meló

Ma többször hatalmas zuhét kaptunk a nyakunkba (még jég is volt), de estére elállt, így lehetett kint edzeni. Ez azért jó, mert akkor össze tudom kapcsolni a golyós melót a húzódzkodással, nem kell bentről állandóan kimászkálni.
Végig egy @36-os golyós maceráltam illetve a húzódzkodáshoz a @12-t:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • Görner@36 + Köteles húzódzkodás(+@12) létrák: 3x(3-as létra), a húzoncok dupla mennyiséggel voltak. Összesen 18G és 36 húzonc
  • Bicepsz kötéllel@36 + Egykezes evezés golyóval@36: 3x(5 + 5-5), folyamatos meló
  • Lábemelés függeszkedve fejhez + Szumó elemelés@36: 3x(10 + 10), itt sincs pihi
  • Swingek: 10x10, a körök közt egy kis kört sétáltam az udvaron
  • GridX + nyújtások: 15 perc
Ennyike. Ezzel a golyóval simán tudok 4-es létrákat is a Görnerben, de a húzódzkodással párba rakva mindjárt elég voltak a 3-as létrák is.
Az edzés hátralévő részéhez nem akartam több illetve nagyobb golyót kihozni (azért lógott az eső lába végig), így a többi gyakorlatot is az egy szem @36-os golyóval toltam végig. Ezt ellensúlyozandó, nem tartottam pihiket a szuperszettekben. Egy kis lendítéskupaccal zártam. A munkarész bőven belefért most is 60 percbe.

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: