hétfő, augusztus 21, 2017

Minimalista edzés

Holnap nem érek rá (mostanság 2 nap pihi, aztán edzés felosztásban mozgolódok), ezért ma tartottam egy rövid edzést. Mivel előzőleg @40-es meló volt, ezért ma könnyű nap következett:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • Pincérnyomás@32: 6x(5-5)
  • Köteles húzódzkodás(+@12): 6x5
  • Lábemelés függeszkedve: 6x5
  • Snatch@32: 6x(10-10)
  • Szumó elemelés(@32-@36): 6x10
  • GridX + nyújtások: 15 perc
Ennyike. Eredetileg 5 sorozatok lettek volna, de a pincérnél rögvest elnéztem és 6 sorozatot toltam. Ezen aztán felbátorodva, mindenből 6 sorozatot végeztem :-)
A nyomásoknak, a húzódzkodás sorozatoknak minden 2 percben kezdtem neki, a többinél kevesebb volt a pihi. A szakítás 5:23 alatt lett meg, itt próbáltam nem pihenni, de azért le kellett tenni párszor.

Jó kis edzés volt!

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: