péntek, augusztus 25, 2017

Szauna

Ma családi strand, nekem pedig szauna a kedvenccé vált rönkszaunában:
  • 3 hosszú kör nagy pihikkel
Most többen is voltak, férfiak, nők vegyesen. Ja és persze pucéran. És nemcsak a szaunában, hanem a pihenőben, a zuhanyok alatt, a merülőben illetve jövet-menet. Jó páran így napoztak, vagy csak ücsörögtek a padokon. Annyira nem is volt szokatlan számomra, felvettem a ritmust :-)

Egy téli kép, remélem személyesen is átélhetem. A bal alsó sarokban a jéghideg merülő:


Ebbe a nagy szaunakultúrába azonban nem fér bele, hogy a merülő medence használata előtt zuhanyozzanak. Mondjuk pont nincs mellette zuhany, az onnan olyan 20 méterre van. Öt emberből kettő ment előbb zuhanyozni és aztán a merülőbe, a többi azonnal csobbant a medencébe. Ebből a kettőből is az egyik én voltam. Sajnos a példa nem volt ragadós. Persze sokan nem is használták a merülőt, csak zuhanyoztak. Pedig olyan, de olyan hideg, hogy továbbra is fél perc után majd lefagytam benne.

A szauna után majd másfél órás döglés volt a napon. Ez is kell.

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: