csütörtök, augusztus 24, 2017

Létrák

Késő délutáni, sőt inkább esti edzés. Kellemes az idő, a parkolóban mozgolódtam:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • C&P@40 létra + Köteles húzódzkodás(+@24) létra: 3x(5-ös létra)
  • Snatch@24 + Lábemelés függeszkedve: 3x(20-20 + 10), minimális pihikkel
  • GridX + nyújtások: 15 perc
Ennyike. Alapgyakorlatok. Nem volt ingerenciám a Görnerhez, helyette egy könnyebb gyakorlatot választottam: a sima felvétel és nyomást. De hogy ne legyen azért üdülés a dolog, a köteles húzódzkodást melléraktam létrában, ráadásul felkötöttem a @24-et terhelésnek. Így más fogós kis létrapárt kaptam. Na, ebből toltam le három 5-ös létrát.
Az ötödik fokoknál saját testsúllyal húzódzkodtam 10 ismétléseket, mert éreztem, hogy a (+@24)-es terhelésbe belesülnék. Így összesen 45-45 C&P, 30(+@24)-es és 30 saját testsúlyos húzonc pörgött le mintegy 50 perc alatt. Nem siettem vele.
Az edzés befejező részében egy könnyed szakítás volt lábemeléssel párban. Nem vittem túlzásba a mennyiséget, csak amennyi jólesett. Így bele is fértem a munkarésszel 60 percbe.

Holnap péntek és ha az idő engedi, ismét strand. Nekem meg persze szauna, strandoljon aki szeret :-)

Nincsenek megjegyzések: