péntek, augusztus 18, 2017

Szauna

Ma családi kirándulás egy közeli kis falu strandjára. Nem egy szoboszlói nagyságú fürdő, mindössze három medencéje van:


A családnak 8,5 € volt a belépő, illetve én vettem egy 5 €-s szaunajegyet. (A múltkori élményfürdő belépő szauna nélkül majd 70 € volt, a szauna +20 € lett volna hozzá!) A kör alakú medence belső része 29 °C, a többi olyan 23-25 °C. Szóval erősen a helyieknek való. Voltak is benne rendesen kicsik-nagyok, jól bírják a hideg vizet.
A szauna:


Ez egy kinti rönkszauna, olyan hideg merülővel, hogy kb. egy percig bírtam benne, fél perc után mindkét lábfejem és a lábujjaim szinte égtek a hidegtől. Természetesen naturista. Két hosszú kört toltam benne, nagyon frankó volt. Télen nagyon hangulatos lehet.
Van még bioszaunájuk (ezt nem tudom mi) illetve gőzkabin. Az ásványvizes kancsókban gyufásdoboznyi nagyságú különféle kristályok voltak, abból lehetett poharakba tölteni a vizet. Jópofa. Majd legközelebb lefotózom.
Hatalmas pihenő van a szaunához, ahol relax zene szól és közben az ágyakból lehet bámulni a hegyeket. Amúgy totál üres volt a szauna rész, talán ha két-három emberrel találkoztam. A strand viszont szinte tele volt.

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: